Join a Family

Zo nu ik weer helemaal thuis ben en mijn eerste rustige dag heb, besef ik wat voor fantastische ervaring ik achter de rug heb. Canada is een prachtig land en ik heb het ontzettend getroffen met de familie, de meisjes waren superlief en we hebben veel leuke dingen gedaan! Ik heb me verbaasd over de cultuurverschillen en een poging gedaan tot mijn engels te verbeteren, maar te vergeefs dacht ik nog steeds dat het een chitmunk was ipv chipmunk (heet het daarom chocolatechip cookies, als die munks?).

Anyway het was een fantastische ervaring, het was goed om even mijn autistische wereldje te verlaten en een nieuwe uitdaging te ondergaan. Ik heb veel lieve mensen leren kennen en ik wardeer het mooie van Nederland weer veel meer.

Mocht je nu ook zo'n fantastische ervaring willen ondergaan dan is er een nieuwe website

www.joinafamily.com

Mocht je daarnaast wel wat hulp met 'de rotben' kunnen gebruiken en lijkt het je leuk om een internationaal meisje te onderdompelen in onze fantastische cultuur. Wacht dan niet en kijk snel op www.joinafamily.com

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!