Voor oma Ipad!!

Na weken gevuld met knagende heimwee naar het mooiste land met de mooiste cultuur en de liefste (nederlandse) kindjes. Maar ook weken volgepropt met uitjes,want hoe prop ik zoveel mogelijk dingen in dit halfjaartje (Noord)Nederland. Uitjes als slapen op Terschelling. Lopen op Gran Canaria, waar tutmemmie en Femmie zich verbazen over alle naakte kerels (er ging een wereld voor ons open), waar we Friezen leerden kennen, welke beroofd waren en niet werden geloofd op het politie bureau omdat ze te kalm waren.

Ode aan de nuchterheid van een Fries.

Uitjes als zoveel eten en nog meer drinken op Texel, daar waar we de Jutter achteroverslaan alsof het niets is. Of het Shinen in Amsterdam, de gratis entree en backstagekaarten en het fantastische feest waar we belanden, waar opnieuw een wereld voor mij open ging! Hihi.

En tot slot het puberen in Utrecht, waar mieters veel sneeuw lag! Waar we chocola hebben gegeten voor het leven, tranen met tuiten hebben gehuild om Dirtydancing 2 en nog harder hebben gehuild om persoontje (geen toelichting mogelijk) en vooraluit ons dak zijn gegaan in Soesterduinen,er lag wel 60cm sneeuw!! Joehoee!! De tuinen gevuld met sneeuw en het huis gevuld met hormonen. Het was een geslaagd vrouwenweekendje!!

Na heerlijk te hebben genoten, was gister de thuiskomst minder fijn. Oma Ipad heeft, vooral mij,ontzettend laten schrikken maar het gaat nu gelukkig alweer beter!

Morgen vlieg ik om 11 uur naar Chicago en vanuit daar ga ik naar Vancouver, het wordt een wereldreis, maar het is het waard.Het was eigenlijk niet mijn bedoeling om een verhaaltjes te gaan bloggen, na 3 weken ben ik weer thuis. Enkele verzoekjes had ik gehad, maar wat een werk voor 3 weken! Maar vandaag drukte Beppe mij op het hart, ik moest mooie verhalen blijven bloggen, dan had beppe wat om te printen!!

Dus bij deze:

Voor Beppe.

Reacties

Reacties

Jurgen en Monique

Ja Femke,
Ook wij waren blij dat er geen zakdoeken meer in huis te vinden waren na ons thuiskomst. maar het mag de pret niet drukken want de meiden missen je heel erg!!! Zakdoekje?

Roy

Hey reizigster, ik wens je morgen een goede vlucht en geniet van je verblijf in het koude Canada.

Have fun........

Hans

He Femke!

Heel veel plezier daar in Canada, geniet er lekker van!!
Goed reis straks :)

Groetjes Hans

anneke & eit

Hoi Femke,

We wensen je een leuke tijd in Canada, en hele fijne feestdagen.

Groetjes Anneke & Eit

beppe Cilia

Lieve Femke,
Héél hartelijk bedankt voor je mooie verhaal. Wat lief van jou om meteen aan mijn verzoek te voldoen. En je raadt het nooit, ik ben alweer thuis. Nog wel een beetje ziek, zwak en misselijk, maar toch. Ik zit weer achter de computer.
Fijn dat je goed bent gearriveerd daar. Een mooie tijd in Canada toegewenst.
Dikke tút van ons hier.
Oma iPad

tante Corrie oudehaske

Ik zit weer te genieten van je leuke verhalen.
Hoe krijg je het voor elkaar ik ben al blij dat ik wat regels op papier
weet te verzinnen. Femke een hele mooie tijd daar,
dat zal natuurlijk wel lukken.
Groetjes van Johan en Corrie

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!