5 minuten

Hallo, vanuit Bangkok.....

Gister ben ik samen met nog een meisje van het WLS programma naar Bangkok gevlogen, na enkele mis communicatie met WLSorganisator konden we niet met de nachttrein en moesten we vliegen. Ik vind het jammer dat ik de ervaring heb gemist van de nachttrein, maar we waren nu wel in 1,5 uur in Bangkok, ik ben nu in het Riverside Siam inn hotel (tenminste, volgens mij heet het zo) het is voor de begrippen van afgelopen dagen een uber de luxe hotel, er is een gewone douche, de wc spoelt het water weg ipv dat het water eruitkomt, er zijn zachte bedden zonder mieren en er is een zwembad!! En internet.....Genieten dus...

We zitten vlak bij Koa san Road, wat echt een indruk wekkende straat is, zoveel mensen met verschillende nationaliteiten maar allemaal een overeenkomst, iedereen loopt met de lonley planet onder de arm..

Vandaag zijn we naar de weekend markt geweest, de grootste markt van de wereld, ik vond het fantastisch! Ik heb veel (te) veel gekocht... Er waren zoveel kraampjes, zoveel keuze.

Ok, ik heb een fantastische tijd in Chiang Mai gehad en graag zou ik jullie hier over updaten, maar mijn pc krijgt stuiptrekkingen, ik heb nog maar een minuut....

Wordt vervolgd!!

Reacties

Reacties

beppe Cilia

Femke, toch fijn dat je nu al in Bangkok zit. Houd het adres van jouw hotel goed bij je. Uit ervaring weten wij hoe belangrijk dat kan zijn.
Nog even en jouw heel bijzondere vakantie zit er alweer op. Nog heel prettige dagen daar toegewenst! Liefs van ons hier,
beppe Cilia

Linde

Ik hoop tot overmorgen Femke :D!

Nina

Heb je ook al een extra koffer gekocht of laat je al die zeeman-shirthes gewoon achter???
Tot volgende week!
Kuzz

Femke

@ Nina, neee ik heb een nieuwe koffer gekocht (H)

tante Agnes

Trein gemist??
Staat me iets bij dat je ook al eens een vliegtuig zou missen.
Maar het komt allemaal weer goed op z'n pootjes terecht bij jouw.Geniet nog maar even van alles.
dikke tút fan tante Agnes

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!