Koa san road

Ok, na gister de hele weekendmarkt leeg te hebben gehaald en ver buiten ons budget te hebben gedineert had Denise, het meisje van WLS met wie ik nu door Bangkok struin afgesproken met een vriend van de familie. Hij is thais en zou voor haar komen zorgen, zodra ze belde dat ze in Bangkok was is hij direct in de auto gesprongen om haar te komen bezoeken. Inmiddels zijn we gewend aan de thaise mentaliteit en ik zag er een beetje tegen op om weer een avond betuttelt te worden... Na veel telefoongesprekjes kwamen we elkaar toch tegen in het begin van de Koa san road, het mekka van Bangkok. Inderdaad had deze thaise vriend het gevoel dat hij goed moest zorgen voor deze Hollanders, hij had zelf al heerlijk van de thaise wiskey genoten en wij konden niet achterblijven, hij is daarom elke 7/11 in gegaan om Heineken biertjes te kopen voor ons, we zijn Hollanders toch?? Hij had ook een Japanse autocrosser mee, een beroemdheid in Thailand maar ik heb geen idee hoe hij heet... De vrouw van de celeberty was er en een loopjongen... Op de een of andere manier zijn we in een kroeg beland die de roof heete, fantastisch! Ik zag een jongen ik dacht ik ken jou... Maar dat is natuurlijk de slechtste openingszin ever, ken ik jou niet ergens van... Uiteindelijk heb ik bij zijn vriendjes gepeild, ze komen uit lemmer en hij heeft in het zelfde jaar examen gedaan als dat ik deed op OSG Sevenwolde, alleen hij deed VWO en ging natuurlijk niet om met HAVO kinderen, losert..... Dus een nieuwe ronde nieuwe kansen, ik stond kansloos engels te babbelen toen kwam er een meisje welke zei, jij komt uit Nederland zeker... Ik zei jaaa, ben je hier al lang?? Ja ik ben twee weken tussen de olifanten geweest, echt waar zegt ze via WLS? Ja via wls, o zegt dat meisje ik ga morgen dat olifantenprogramma doen!!

Hoe klein kan de wereld zijn??

Ok stoppen nu en op naar het koninklijk paleis,,,

Reacties

Reacties

Thomas

Haha, dan is het wereldje toch weer zo klein!

Femke

@ Thomas, vriendje ik mis jou!!

Jurgen

Hoi grote vriendin wederom is het leuk om je verhalen te lezen. Blij dat je goed met olifanten om kan gaan, het thuis nog twee in een porselein kast. Ik vertrouw geheel op jou kwaliteiten om dit in goede banen te leiden.

Nog heel veel plezier in Thailand

Kusjes van ons allen

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!