Help Fieke en Femke op reis!!

Terwijl ik mij goed vermaak in het zonnige zuiden, ben ik nog maar een heel klein beetje verwijderd van mijn diploma. Nog even 4 weken stofzuigen in Canada, 3 maanden winegums kauwen in Breda en ik kan het diploma in de zak steken. Ik zeg varwel vrienden van de Hanze, hallooo nieuwe leven...

Hmm, maar hoe ga ik dit leven inrichten. Ga ik keihard aan die arbeit, of promoveren bij de Cambridge misschien?? Weet ik een weg te slaan door de bureaucratische wereld van universiteiten en ga ik eindelijk eens ‘echt' iets leren. Of toch een reisje misschien?

Na Canada, een paar dagen Amerika en Azie is het voor de variatie in de keuken misschien toch tijd om eens een ander wereld continent te gaan bezoeken. Geen impulsieve reactie op marktplaats, geen vermogen aan een teleurstellende organisatie WLS. Dit keer pak ik het anders aan en dit keer ook niet alleen!! Na een gezellige dag met Fieke (een van mijn 7 favoriete collegas in de shop van BG Gendersteyn) op de vakantiebeurs te hebben rond gesneupt en de teleurstellende conclusie dat ik naast de ‘best splitted pants' nooit een prijs in mijn leven heb gewonnen. Gaan wij deze prijs winnen!! Helpen jullie mee??

Jullie ontvangen een mail van http://www.rondreisopmaat.nl/ met instructies om ons naar de volgende ronde te helpen!! Alvast heel erg bedankt en ‘We'll keep you updated'

Tot die tijd biedt Rondreisopmaat ook erg reizen welke jezelf kunt samenstellen, mochten jullie niet kunnen wachten op de fantastische avonturen welke ik ga beleven... Kijk dan snel op http://www.rondreisopmaat.nl/ en vind hier de droomreis.!!

Reacties

Reacties

Armin

Niks ervan kom maar naar Den Haag.
X Armin

Femke

@ Armin, Dat is een uitstekend alternatief!! Bovendien is Breda weer 40 min dichterbij den Haag...:)

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!