Fotos zijn onderweg...

Zooo terwijl facebook hard zijn best doet om een paar voorproefjes van de fotos te uploaden, de fotos die ik ordinair jat van mijn groepsgenootjes, is het tijd om nog een verhaaltje te typen.

Gister avond hebben we de Thaise rum geprobeerd en truth or dare gespeeld, een groot succes. In de avond kregen we zelfs nog friet waar iedereen op af dook, omdat we zo gek op friet zijn kregen we vanavondfriet als toetje, hihi.

Tot onze spijt moesten we vannochtend 7 uur weer aan tafel zitten voor koffie, met een kleine snack en hup door olifanten wassen en om 10.00 ontbijt. Na het ontbijt gingen we dan de bomen planten, maarliefst 15 taxis met schoolkinderen waren op de berg om de bomen te planten. Wij moesten wel op een veilig stukje gaan staan anders was het zonde van onze tere voetjes (tere voetjes, volgens mij kunnen die thaise voetjes tee keer in die van mij). Anyway, we moesten met die studenten bomen gaan planten. Erg leuk, ik vond ze heel aardig, laater hoorde ik dat ze vriendelijk waren gedwongen aardig te zijn. Ik moest helemaal naar boven lopen waar allemaal Thaien bezig waren, met mijn tenen (sandalen hea) kapot onder het bloed werden eerst die verbonden met betadine en tissues en daarnaa moest ik als enige witkop met iedereen op de foto, ondertussen doe ik hard mijn best om de thaise woorden te onthouden, maar het mislukt.

Na het bomen planten was het alweer tijd voor de lunch en na de lunch mochten we een bordje schilderen met onze naam erop. Deze zou geplaatst worden bij een boom die we hadden geplant, maar niet bij een boom boven op de berg dat zou niemand zien, we planten daarom nog een boompje op het meest toeristische plekje van het dorp zodat iedereen onze namen kan zien.

Daarna zijn we direct doorgereden naar een plaats waar ze de lekkerste bamboo hebben (ik zei toch die olifanten zijn verwend). Met zijn allen achterin de truck begint het keihard te regenen, ik heb nog nooit zoveel zo lang zoveel regen gezien, in de hosende regen en stromende blubber hebben we gras gehaald en zijn naar huis gegaan waar het uberkoud is... Helaas geen warme douche, maar toch even opfrissen. Na eten (thaise curry, omelet gebakken in bananenbladen) kakt iedereen beetje in en lezen we een boek, inmiddels is het alweer tijd voor een spelleke en ik zal dus rap mijn verhaal aftikken. Het hele schema is door de war gegooid, want ze willen ons nog meer laten zien. Morgen moeten we eerst olifanten wassen en dan na een basisschool waar de thaise kindjes ons thais leren maseeren en wij hen een beetje helpen met engels... Morgen middag gaan we naar de Zipline, maar het plan kan honderd keer veranderen... Voor alsnog, ik vermaak me primaa...

Reacties

Reacties

Linde

Sounds good Femke! Dit klinkt als een treffer in Bangkok met heel veel grandioze verhalen :D!
Liefs xx

julia

Leuk, super, geweldig!!

Carla

Wat een belevenissen!! Foto's al even bewonderd op Facebook! Die dr. Fish is leuk, wat een overwinning! Dropbox wou niet openen, probeer ik vanavond nog even op de laptop, we zijn nl reuze benieuwd! Hebben ze de "bouwsteentjes" al geprobeerd?

Veel plezier en dikke tuuuuuut!

Welmoed

Hee Fem!

Wat leuk om te lezen hoe het daar in het verre Thailand gaat! Leuk man om zoveel te zien en te mogen beleven daar!

Genietse!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!