Venray!!

HoOoi allemaal!!

Leuk dat jullie mijn in de gaten houden!!!

Hier even mijn eerste (korte) verhaaltje!! Maar er zullen deze zomer ongetwijfeld meer volgen!!! Ik heb mij namelijk op gegeven als zomer au pair in Spanje!! Waar ik precies kom is allemaal nog een grote verrassing!! Maar eigenlijk maakt de lokatie mij niet zo veel uit, als ik maar een leuk gezin heb met lieve kindjes, natuurlijk!!

Woensdag ga ik naar Venray!! Daar heb ik een interview en een workshop!! Ik ben benieuwd!! Na de workshop zullen mijn referenties worden gecheckt en dan...... Dan gaat het beginnen!! Er zal dan gezocht worden naar een geschikt gezin voor mij!! Ik ben benieuwd...

Liefs...

Laughing

Reacties

Reacties

judith jelmer en femke

Leuk!!
Ik/wij volgen je graag hoor!
SUCCES en veel plezier he

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!