GEACCEPTEERD!!! :)

Beste Femke,

Gefeliciteerd! Travel Active heeft je geaccepteerd voor het programma.

Bij deze willen we je mededelen dat Travel Active je officieel heeft geaccepteerd in het programma en dat we je pakket op gaan sturen naar onze partnerorganisatie in het buitenland.

Wat gaat er nu gebeuren?

Onze partnerorganisatie gaat na ontvangst van je pakket aan de slag om een leuke familie voor je te vinden. Gastgezinnen krijgen een aantal geselecteerde Au Pair dossiers onder ogen en maken daaruit hun keuze. We kunnen niet precies aangeven hoe lang deze procedure gaat duren. Dit is namelijk afhankelijk van jouw wensen, de wensen van het gastgezin, de periode dat je beschikbaar bent, je ervaring met kinderen, etc...

Zodra wij weten bij welke familie je bent geplaatst, laten we je dit zo snel mogelijk weten. Als het zo ver is geven we jou een beschrijving over de samenstelling van de familie en hun bezigheden, de woonplaats, de verwachtingen van het gastgezin en ga zo maar door. Waarschijnlijk neemt het gastgezin telefonisch contact met jou op om persoonlijk kennis met je te maken, nog voordat je van ons gegevens hebt gekregen. Bereid je hier dus alvast op voor en geef het aan ons door als een familie jou heeft gebeld zodat wij ook weten dat er een mogelijke 'match' voor je gevonden is!

Jeanet

Woehoeeee :D

lisa

goedzooo femmie :D:D

Jurgen

Femke goed gedaan, je zal wel goede referenties gehad hebben !!!

Monique

Femke gefeliciteerd, wanneer kom je oppassen ???

pake en beppe Joure

Wat leuk Femke, dat je bent geaccepteerd. Hopelijk ga je een heel fijne en leerzame tijd tegemoet.
Groetjes van ons en dikke kus.

judith

Ha die Femke!
Spannend! Ik heb je vanmorgen natuurlijk erg goed
'neergezet' bij de organisatie...!!
Leuk gesprek gehad!en nu maar afwachten waar je naartoe gaat.
We denken aan je hoor.
xxx Judith Jelmer en Femke enne tot gauw he

Jacqueline+boy`s

Wat allemachtig prachtig Femke,en we horen wel weer verder SUPER ook namens je kleine vriendjes Levi en Ruben!! Een dikke tuut uut TWENTE