Een gastgezin!!

Jaaa lieve mensen, het is zo ver!

Ik heb definitief een gastgezin!

Vandaag heb ik mijn ticket geboekt en ben 24 juni tot 8 september aupair!

Het is alleen geen Spanje geworden, maar....

CANADA!!

Ik had nog steeds niets van Travelactive gehoord en zoals jullie misschien wel weten hou ik niet van wachten. Daarom ben ik zelf opzoek gegaan, toen vond ik deze advertentie:

Beschrijving
Wij wonen in een klein dorp in Canada (een kleine 2 uur rijden vanaf Vancouver) en zijn voor deze zomer op zoek naar een au-pair om te helpen onze 3 kinderen op te vangen. We wonen in een mooi vrijstaand huis op 1 minuut loopafstand van een prachtig meer waarin gezwommen kan worden.
Onze kinderen zijn bijna 8, 5,5 en 2,5 jaar oud.

Onze wensen:
-niet rokend
-sportief, opgwekt en liefhebber van natuur
-bij voorkeur iemand die aan het studeren is voor basisschool juf. (We zouden het fijn vinden als je tijdens de zomermaanden ook wat aan het Nederlands lezen en schrijven van de 2 oudsten kon werken.) (maar je kunt niet alles hebben, dat begrijpen we)
-beginnen: ergens in juni (2e helft? of eerder.) Eindigen: eerste week van septemer (ongeveer, later mag ook)
-tussen de 17 en 25 jaar oud
-rijbewijs is handig, maar niet noodzakelijk
-enige ervaring met oppassen (op meerdere kinderen tegelijk)

Ons aanbod:
-gebruik van een mooie eigen kamer en een met de kinderen gedeelde badkamer
-prachtige natuurlijke bergachtige omgeving
-veel outdoormogelijkheden (raften, hiken, klimmen, zwemmen)
-leuke kinderen, die van buitenspelen houden en heel sociaal zijn
-minimaal 1 kampeertrip naar een provinciaal park. Verder zullen we zo vaak mogelijk dagjes op pad gaan

We hebben geen ervaring met het hebben van een au-pair, maar het lijkt ons leuk iemand in ons gezin op te nemen en haar zo veel mogelijk van het prachtige Canada te laten zien en onder te dompelen in de Canadese cultuur in ruil voor oppas en wat zakgeld. We kijken uit naar reacties. Wil je jezelf in je reactie zo goed mogelijk beschrijven? (Wat je normaal doet (school? werk?), waar je woont, of je bijzondere gewoontes hebt, wat je leuk vindt om te doen etc. etc. Ook een aanbeveling van een vorig oppas- of au-pair adres wordt door ons erg op prijs gesteld. (Het zijn toch onze kinderen die we aan je toevertrouwen en ze zijn ons enorm dierbaar.)

Alvast bedankt.

Manon

Na leuk mail contact en een lang skype gesprek, van meer dan een uur, is het nu definitief! Ik ga Matthijs en Manon deze zomer helpen met hun 3 meiden. Sofie, Noa en Finna.

Ik vlieg 24 juni richting Canada, het is een rechtstreekse vlucht naar Vancouver. Daar zal ik van het vliegveld gehaald worden!

Het gezin woont in Hope, BC. Dit is een dorp aan een meer, met eenprachtige natuur. Ook is er een golfbaan, dus ik ben al helemaal gelukkig! Een leuke link, welke Manon mij stuurde:

http://www.vancouversun.com/news/3048278/story.html?tab=PHOT

Dit is niet in Hope, BC maar in Whistler, hier waren ook een groot deel van de winterspelen.

Het zijn indrukwekkende foto's iniedergeval...

Ik heb er heel veel zin!!

Reacties

Reacties

Lisa

woow klinkt echt superleuk fem!
weet wel zeker dat je het naar je zin hebt :D
xxx Lisa

Jeanet

Eindelijk femke :D Harstikke leuk, ben benieuwd naar de verhalen!!

Liefs

judith

Hee lieve Femke,

Wat n geweldig nieuws!!
Je gaat een supeleuke tijd daar tegemoet,je hebt het er vast enorm naar je zin!
knuf! Judith en kids

beppe Cilia

Wat leuk voor jou Femke: een paar maanden naar Canada. We hopen dat je het daar heel leuk zult hebben. Wij blijven je volgen.
Liefs, pake en beppe Joure

Frank Ferwerda

Hee Femke,

Groot gelijk niet afwachten maar aktie ondernemen!

Gaat je zeker lukken! De kinderen zijn even oud als Marleen, Daniël en Mirjam. Bij ons heb je Suzanne er ook nog bij dus 3 kinderen zijn voor jou geen enkel probleem ;-)

Ik hoop dat je een fantastische tijd tegemoet gaat.

Gr Frank

Marjolein

Hee femm:)

Super zeg! Klinkt hartstikke leuk! Ik bel je snel!
Liefs marjolein

Jurgen

Hoi Femke heel erg leuk, las dat je aan het meer zit dus je weet het , VISHENGELS MEE !!. hou ons op de hoogt en heel veel plezier

Jurgen Monique en de kids

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!