Al meer dan één maand!

Wauw, ik ben hier nu al meer dan één maand en ik verveel me nog steeds niet! Vandaag is, zoals altijd, mijn vrije dag en ik zal vanmiddag dus weer aan de ladiesnight mee doen! Dit keer in mijn golfrokje, tervoorkoming van afgang nummer 2! Ik zal vanavond ook met de ladies eten, ik heb stille hoop dat ik weer bij die vrouwen van vorige keer in de flight kom, die zijn heel gezellig en niet bij die zuurpruimen van de eerste keer! Maar dat is afwachten! Ik zal deze keer niet op een prijs rekenen, want ik heb 2 weken niet geoefend! Is dat niet schandalig lang? Maar de DR is op een grasveld midden in de zon, dus dat is overdag echt te warm en het clubhuis gaat om 7 uur dicht, en daar moet je ballen halen en ook daar staat mijn tas...

Frown

De datum voor onze kampeertrip naar Amerika is ook geprikt! We gaan van 3 t/m 5 augustus kamperen in Birch Bay. Een camping aan het strand! Voor de nieuwschierigen onder ons, check onderstaande link:

http://www.parks.wa.gov/parkpage.asp?selectedpark=Birch+Bay&pageno=1

Zaterdag ben ik naar de andere kant van de Othello tunnels geweest, met Manon en de kinderen! Ik ben toen terug naar huis gelopen met Sofie, het was nu iets lichter en er waren heel veel mensen (met zaklantaarns), dus nu zijn we wel door alle tunnels gegaan! Onderweg hebben we plannen gemaakt wat we allemaal gaan doen als Sofie in Nederland is. Ze komt een halfjaar bij mij wonen en een halfjaar bij opa en oma! De eerste week zal ze alleen maar kaas/stroopwafels/dropjes/pannenkoeken eten! Daarnaast gaan we winkelen in Groningen, de Martinitoren beklimmen, naar de pannenkoeken boot, onze honden aaien en we gaan ook even langs Beppe siepel, want daar is het nog een beetje ouderwets.

Zijn die in zwart/wit vroeg Sofie toen!

Zondag hebben Matthijs en ik weer de Hopelookout gelopen, hmm geen verbetering in de tijd, helaas! Ik zal toch een beetje beter mijn best moeten doen wil ik voor mijn vertrek met nul stops naar boven kunnen! Smiddags zijn we met zijn allen naar het locale zwembad geweest! Het is een heel mooi zwembad voor zo'n klein plaatsje! Het allerleukst waren de duikplank en het Tarzantouw, echt waar er hangt een touw halverwege het bad en daar kun je dan zo het water in slingeren!

Gister heb ik met de meiden gepicknickt bij Suckers Creek! Heel leuk, het is een leuk stukje lopen Finna in de kinderwagen en Sofie en Noa op de fiets en dan kom je bij een 'inham' van de rivier. Heel koud water, maar wel ondiep! Hier had ik ook de bevesteging dat zwemluiers niet, letop NIET, plas dicht zijn! Zet dus geen kindje in een zwemluier op je schoot, oftewel op je toch al schaarse broek, dit is geen fijne ervaring!

O het recept van Regien komt in de buurt van wat Matthijs bedoelt! We moeten het binnenkort maar even testen, in iedergeval bedankt voor de suggestie!

En ik was helemaal vergeten te vertellen dat ik laatst ook Poutine heb gegeten, je schrijft niet Puttin zoals ik eerst heb geschreven! Het is friet, met daarover kaas en daarover Gravy (een hele dikke jus). Het is opzich wel lekker, maar wel heel vullend! Misschien lekkerder voor de ijskoude winter hier!

Reacties

Reacties

beppe Cilia

Alweer een positief verhaal Femke. Leuk om jouw belevenissen te lezen. In gedachten lopen wij af en toe met jou mee. We zoeken dan de route op via Google Earth. Groetjes van ons hier.

Armin

Hoi kanjer ben trots op je hoor. Ik dacht dat je Den Haag al ver vond en nu helemaal daar. Al reageer ik niet iedere keer je verhalen zijn erg leuk en ik lees ze allemaal. Dikke kus Armin

Linde

Haha en dat was blunder nummer 2 ;).
Hoe was je camping tripje, lekker kunnen douchen?

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!