EERSTE PRIJS (zonder grappen)

Wat nou, 'reken maar niet op een prijs'! Ik heb zojuist de eerste prijs gewonnen! De prijs bedroeg maar liefst $5! I am a ritch bitch!

Money honey, it is so delicous ( a la GaGa)

We speelden vandaag scramble in flights van 3, dat betekent dat ieder slaat maar dat je steeds met de beste bal verder gaat! En aangezien ik mieters ver kan slaan met mijn Magic Iron 6! Oo wat waren de ladies onder de indruk, ik sla met mijn ijzertje gewoon verder dan zij met hun driver! (HET GAAT HIER OM EEN CALLAWAY MENSEN, VERGEET DAT NIET)! En het putten, geen zorgen! Een andere mevrouw kon dit heel goed! We hadden alleen maar één puts, of dit komt omdat zij zo goed kan putten of ik zo geweldig ver kan slaan is de vraag! Maar ben ik niet geweldig? Serieus waar, zonder capsones, dit is mijn 2de prijs in één maand! En ja Matthijs, de prijs bedraagt slechts $5 en ja dat is slechts 3 euro! Maar een prijs is een prijs, Ivo zal wel zeggen: 'als ie zit, dan zit ie'. En daar gaat het om toch? Ik loop warm!!

Het golfen is hier sowieso anders dan in Nederland! In Nederland wordt golf vaak geassocieerd met kakkers omdat een select groepje kakkers de fantastische sport verzieken met hun BLA. Maar hier in golfen ze niet voor de status, maar just for fun! Als je geen lol in het spel kan hebben, moet je maar naar huis gaan is het motto hier! En of deze dames lol hebben! De helft kan amper golfen, maar dan liggen ze helemaal dubbel om hun shank, zo slecht hebben ze het nog nooit gezien en wat hebben ze een lol! Ik ga hier de fun van het spel wel steeds meer in zien! Ik had gehoopt hier te leren putten, maar daarintegen leer ik hier dat dat helemaal niet belangrik is en heb ik buikpijn van het lachen om die oude draken! Voor de rest is hier alles anders dan in Nederland, wat zijn wij in Nederland een stelletje zeikerts zeg! Zo heb ik hier ontdekt dat het veel sneller gaat als je met je trolley wel tussen de bunker en de green door loopt! Waarom zou je toch eigenlijk dat end omlopen? Niemand doet dat hier! Dan de DR, dat is een ervaring opzich! Het is jammer dat het er zo heet is, maar daar beleef je elke keer wel wat! De DR is een afgelegen geel/uitgedroogd grasveld, met een paar zwembadjes als target in het veld! Ze hebben geen geld voor echte ballen (duuh, ik speel voor $10, waar moeten ze het geld vandaan halen)! Dus alle ballen die ze onderweg vinden schrijven ze Hope met zwarte stift op, wat aflaat op mijn clubs. (Arrrgh!) Niemand ruimt zijn mandje op, dus ik loop altijd het hele end met minstens 6 mandjes (oke, dat is overdreven, want bijna niemand oefent, want dat is niet leuk), maar ik loop altijd met een stapel mandjes terug naar het clubhuis! Ik ben ook de enige die dat stuk loopt, want de echte Canadezen doen dat stuk gewoon in hun truck! Die parkeren ze naast de DR en dan laden ze hun setje uit en slaan wat ballen! Die irritante Jappeners of Koreaanen gaan gewoon het veld op om ballen te verzamelen! Super irritant als zo'n spleet oog bij het 100 meter bord omspookt en ik daar net met mijnm iets minder magic ijzer 9, naar toe wil slaan! Maar alles went!

Ik heb vandaag ook nog met de Ladies gegeten en ze vertelde me het heugelijke nieuws dat de alocohol leeftijd hier in Hope va 19 is! Maar na een middag in de brandende zon te hebben gelopen heb ik mij toch maar beperkt tot een ijskoude ijsthee, anders zou ik zomaar tot het naatje zitten (of was het nou gaatje, Edwin?). We hadden beef kebab! Ik dacht kebab, een lekker broodje doner, maar dat is hier een vleesspies, van de BBQ uiteraad (we zijn hier in Canada) en wat rijst, tzatziki saus en wat droogbrood! Als toetje hadden we een mini blueberry pie, met blueberries van de boerderij van de zusmijn BFF Peter Pants! Ik heb gesmuld! Uiteindelijk ben ik maar terug gelopen/gerold!, ik moet in conditie komen voor de Hope Lookout dus ik zal nu lopen voor het leven! Ik heb alleen mijn oordopjes van mijn Ipod kapot getrokken, haat aan apple!

Zo nu heb ik jullie wel even gebombadeerd met verhalen! Lekker lezen en niet vergeten om een reactie te plaatsen:)

Reacties

Reacties

Carla

Fem, Gefeliciteerd met je prijs! Fantastisch!
Blijf je werken of ga je rentenieren!

tût mem

Jaring

WTF FEMKE! typten we gister niet tegelijk tegen elkaar dat je zou winnen? ongelovelijk, its magic!

Harrie

Gefeliciteerd.
Al 2 prijzen, ik zal een prijzenkast voor je bestellen
Nu alleen nog oefenen op het putten en daar gaat je handicap.

tante julia

Gefeliciteerd, toch nog een sportiefe agricola opgestaan.Er is weer hoop!
Ik heb geen verstand van golf, maar de prijs is super!

Sabrien

Gefeliciteerd Femke, je bent al net zo´n uitslover als Henk, komen net om de hoek kijken en gaan er gelijk met de prijzen vandoor! Afgelopen zondag hadden we culinaire wedstrijd in Heerenveen. Begon met een wijn of whiskey proeverij, dus je snapt wel, lekker ontspannen slaan. Groetjes,

Saskia

Heee Femke! Wat een ramp, ik heb nú pas je blog ontdekt! Ik was zelfs nog in de veronderstelling dat je naar Spanje ging als Au pair, is dat geen ramp? Wat ontzettend leuk om je verhalen te lezen, en ik hoop dat je het naar je zin hebt.

Snel weer een drankje doen als je terug ben in Groningen!
Liefs, Saskia

Jeanet

hahah super vet dat je gewonnen hebt :D you go girllllll

Gooitske

Hihi, het blijft leuk je verhalen te lezen.

Ben nu na twee weken weer helemaal bijgelezen.

Viel spab nog!

Jacqueline

Laat die Canadeesen maar een poepie ruiken,ha,ha!!!

Annejet

Hey Femke,

Super man... wat een leuke verhalen. Ennuh... wat zullen ze blij met je zijn daar op die golfbaan.

Nina attendeerde me op je site en dat ie zo leuk was om te lezen, nou ze heeft helemaal gelijk haha!

Geniet er nog even van daar in Canada!

Groetjes Annejet

Linde

Femke is de beste!

Beck

Hey Fem of moet ik zeggen mevrouw Woods!
Knap werk hoor. Ben trots op je!
En wat die spleetogen betreft. Gewoon de bal op hun mikken. Krijg je weer extra punten voor, hihi.
Have fun met de lady's

Dikke tut

Jaring

hahaha ben jij volgens Beck ook al 1 van de minnaressen van tiger?:P

Femke

@ Jaring, wie niet hea..... Sharing is Caring

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!